Najčastejšie otázky
Ako sa k vám dostanem?
Sídlime na Černyševského 30 v Petržalke.
Ak k nám cestujete prostredníctvom MHD, najbližšie zastávky sú:
– Muchovo námestie (peši len 2 minúty od nás), autobus 95
– Farského (peši od nás 6 min) autobusy 84, 95, 99 alebo električka 3
– Aupark (od nás peši 5 min) autobus 50
Ako sa k vám dostanem?
Vzhľadom na zmenu Petržalského parkovacieho systému v našom okolí sú aktuálne možnosti parkovania nasledovné:
1. Ako návštevník parkujete podľa hodinových a časových
taríf 1€/hod. Pri vchode do nášho zariadenia je automat, prípadne prostredníctvom aplikácie.
2. Ako obyvateľ Bratislavy si môžete zakúpiť bonusovú kartu (10 €/rok), vďaka ktorej môžete parkovať v inej zóne 2 hodiny každý deň. Po vyčerpaní bonusových 2 hodín parkujete ďalej podľa hodinovej sadzby platnej pre danú zónu (1€/hod.).
Podrobný návod ako získať kartu nájdete tu:
https://support.parkdots.com/
3. 100 metrov (2 min. chôdze) od nášho centra je veľké parkovisko pred Billou, kde je parkovanie prvých 90 minút zadarmo. Každá ďalšia začatá hodina je spoplatnená 2€/hod.
Kde môžem zaparkovať bicykel alebo kolobežku?
Pred našim centrom môžete využiť stojan na bicykle.
Kolobežku si môžete nechať vo vstupnej miestnosti, prípadne v šatni, za škody alebo prípadné odcudzenie však neručíme.
Môžem objednaný tréning zrušiť?
Pred našim centrom môžete využiť stojan na bicykle.
Kolobežku si môžete nechať vo vstupnej miestnosti, prípadne v šatni, za škody alebo prípadné odcudzenie však neručíme.
Kde môžem zaparkovať bicykel alebo kolobežku?
Áno, ideálne nám čo najskôr. Najneskôr však 24 hodín pred termínom a to prostredníctvom appky, u svojho trénera/ fyzioterapeuta alebo telefonicky na +421 910 633 377. V opačnom prípade účtujeme storno poplatok
Aké sú vaše storno podmienky?
Objednaný termín je možné meniť / zrušiť najneskôr 24 hodín pred platným termínom prostredníctvom trénera/ fyzioterapeuta, v appke alebo telefonicky na +421 910 633 377. V opačnom prípade účtujeme storno poplatok v plnej cene.
Máte darčekové poukážky?
Áno, pre viac info kontaktujte našu recepciu na telefónnom čísle +421 910 633 377.
Ako sa k vám objednám?
Prostredníctvom kontaktného formulára, telefonicky cez recepciu na +421 910 633 377. Po prvej návšteve môžete využívať aj rezervačný systém prostredníctvom klientskej zóny alebo mobilnej aplikácie.
Môžem k vám chodiť aj keď som úplný začiatočník?
Prečo musím podstúpiť úvodnú diagnostiku?
Koľko stojí jednorazový vstup? Môžem si prísť zacvičiť?
Ponúkate aj online tréningy?
Platí sa u vás členské?
Ako dlho môžem zostať po tréningu?
Môže na mňa počkať dieťa, kým docvičím?
Kde sa mám hlásiť pri prvej návšteve?
Hláste sa prosím u našej recepčnej Dominiky. Usmerní vás, kde sa môžete zložiť, s kým a kde budete trénovať. Ideálne prosím príďte 5-10 minút pred rezervovaným časom.
Čo si musím so sebou priniesť?
Vlastné športové oblečenie, vhodnú obuv a odhodlanie. Naopak nemusíte si nosiť uterák, vlastnú vodu, hygienické potreby ani proteínový nápoj. O to všetko sa postaráme my. Zároveň si u nás môžete dať ako pozornosť kávičku alebo čaj.
Čo si musím priniesť na fyzioterapiu?
Pohodlné športové oblečenie a lekársku správu.
Ako dlho trvá cvičenie, terapia, fyzioterapia?
Záleží na tom, akú službu ste si zvolili. Väčšinou však rátajte s hodinkou.
Sú k dispozícii šatne a sprchy?
Áno. Uteráky sú k dispozícii na recepcii a v šatni nájdete hygienické potreby a fén.
Kedy mám prísť?
Ideálne je prísť 5- 10 minút pred rezervovaným časom.
Čo všetko zahŕňa cena tréningu?
„Full service“, čo v našom ponímaní znamená: vstup, plnú pozornosť trénera, proteínový nápoj, kávu alebo čaj, uterák, sprchu.
Čo o mne potrebuje tréner/ fyzioterapeut vedieť?
Dá sa platiť kartou?
Áno
Akceptujete multisport alebo benefitplus kartu?
Aktuálne akceptujeme Benefit plus.
Multisport neakceptujeme.
Je predplatený balík prenosný?
V prípade ak už nemáte záujem v tréningoch alebo terapii pokračovať, môžete váš zostávajúci kredit domínať iná osoba. Kredit je jednorázovo prenosný na inú osobu, nemôže ho ale čerpať viac ľudí naraz.
Môžu jeden balík využívať viacerí?
Na čo slúži online klientská zóna / mobilná aplikácia?
Prostredníctvom online účtu si môžete rezervovať termín na rôzne služby a procedúry, pozrieť si dostupnosť vášho trénera/ fyzioterapeuta, pripadne aktuálny termín zrušiť (najneskôr však 24 hodín predplatným termínom).
Ako získam prihlasovacie údaje do klientskej zóny?
Prihlasovacie údaje vám pri prvej návšteve vygenerujeme na recepcii.
Kde sa môžem prihlásiť online?
Prostredníctvom prehliadača tu, alebo prostredníctvom našej mobilnej aplikácie SportWell.
Kde môžem zaparkovať bicykel alebo kolobežku?
Stiahnuť si ju môžete v GooglePlay alebo v AppStore. Stačí zadať do vyhľadávania SportWell.
Neviem online/v aplikácii zrušiť tréning.
Prostredníctvom online konta a aplikácie je možné rezervovať alebo meniť termín najneskôr 24 hodín pred stanoveným časom. V prípade ak potrebujete pomôcť neváhajte nás kontaktovať +421 910 633 377.