Všeobecné otázky
Prvá návšteva SportWell
Platby a balíky
Online prihlasovanie, Appka
Ako sa k vám dostanem?
ZobraziťSkryť

Sídlime na Černyševského 30 v Petržalke.
Ak k nám cestujete prostredníctvom MHD, najbližšie zastávky sú:
– Muchovo námestie (peši len 2 minúty od nás), autobus 95
– Farského (peši od nás 6 min) autobusy 84, 95, 99 alebo električka 3
– Aupark (od nás peši 5 min) autobus 50

Kde môžem zaparkovať?
ZobraziťSkryť

Vzhľadom na zmenu Petržalského parkovacieho systému v našom okolí sú aktuálne možnosti parkovania nasledovné:
1. Ako návštevník parkujete podľa hodinových a časových
taríf 1€/hod. Pri vchode do nášho zariadenia je automat, prípadne prostredníctvom aplikácie.
2. Ako obyvateľ Bratislavy si môžete zakúpiť bonusovú kartu (10 €/rok), vďaka ktorej môžete parkovať v inej zóne 2 hodiny každý deň. Po vyčerpaní bonusových 2 hodín parkujete ďalej podľa hodinovej sadzby platnej pre danú zónu (1€/hod.).
Podrobný návod ako získať kartu nájdete tu:
https://support.parkdots.com/

3. 100 metrov (2 min. chôdze) od nášho centra je veľké parkovisko pred Billou, kde je parkovanie prvých 90 minút zadarmo. Každá ďalšia začatá hodina je spoplatnená 2€/hod.

Kde môžem zaparkovať bicykel alebo kolobežku?
ZobraziťSkryť

Pred našim centrom môžete využiť stojan na bicykle.
Kolobežku si môžete nechať vo vstupnej miestnosti, prípadne v šatni, za škody alebo prípadné odcudzenie však neručíme.

Môžem objednaný tréning zrušiť?
ZobraziťSkryť

Áno, ideálne nám čo najskôr. Najneskôr však 24 hodín pred termínom a to prostredníctvom appky, u svojho trénera/ fyzioterapeuta alebo telefonicky na +421 910 633 377. V opačnom prípade účtujeme storno poplatok.

Aké sú vaše storno podmienky?
ZobraziťSkryť

Objednaný termín je možné meniť / zrušiť najneskôr 24 hodín pred platným termínom prostredníctvom trénera/ fyzioterapeuta, v appke alebo telefonicky na +421 910 633 377. V opačnom prípade účtujeme storno poplatok v plnej cene.

Máte darčekové poukážky?
ZobraziťSkryť

Áno, pre viac info kontaktujte našu recepciu na telefónnom čísle +421 910 633 377.

Ako sa k vám objednám?
ZobraziťSkryť

Prostredníctvom kontaktného formulára, telefonicky cez recepciu na +421 910 633 377. Po prvej návšteve môžete využívať aj rezervačný systém prostredníctvom klientskej zóny alebo mobilnej aplikácie.

Môžem k vám chodiť aj keď som úplný začiatočník?
ZobraziťSkryť

Samozrejme. Vítaní sú u nás všetci začiatočníci, aktívni aj profesionálni športovci.

Prečo musím podstúpiť úvodnú diagnostiku?
ZobraziťSkryť

V SportWell nám naozaj záleží na tom, aby ste sa správne hýbali, lepšie sa cítili a aby sme cielene riešili problémy vášho tela. Diagnostika je nielen meraním a vstupnou konzultáciou. Vyžaduje si náš čas aj po vašej návšteve na dôkladnú analýzu.

Koľko stojí jednorazový vstup? Môžem si prísť zacvičiť?
ZobraziťSkryť

V SportWell je váš vstup podmienený cvičením s trénerom. Neplatíte teda za vstup ale za čas s odborníkom, ktorý sa ten čas zaoberá len vami a dbá na to, aby bolo cvičenie pre vás na mieru a aby ste ho vykonávali správne.

Ponúkate aj online tréningy?
ZobraziťSkryť

V bežnom režime nie. Ak by však opäť hrozil tvrdý lockdown, zvážime možnosti online priestoru tak, aby sme vám boli nápomocní.

Platí sa u vás členské?
ZobraziťSkryť

Nie. Platíte za hodinu s osobným trénerom, za fyzioterapiu, procedúry, masáže podľa nášho cenníka.

Ako dlho môžem zostať po tréningu?
ZobraziťSkryť

Dajte si sprchu, proťák alebo kávičku chvíľu si poseďte a nezabudnite si dohodnúť ďalšiu hodinu so svojim obľúbeným trénerom / fyzioterapeutom. Prosíme vás však o ohľaduplnosť voči ďalším klientom, ktorí potrebujú priestor a svoju hodinku, rovnako aj voči trénerom, ktorí sa už potrebujú venovať ďalším.

Aké sú u vás otváracie hodiny?
ZobraziťSkryť

Tréningy a terapie prebiehajú na objednávku, resp. podľa časových možností konkrétneho trénera/ fyzioterapeuta. Štandardne nás tu najdete počas pracovných dní od 6:00 do 20:00. Podľa dohody alebo v akútnych prípadoch sa radi prispôsobíme aj počas víkendov a sviatkov.

Môže na mňa počkať dieťa, kým docvičím?
ZobraziťSkryť

Zvážte prosím, že SportWell je miesto, kde sa cvičí a používa sa rôzne, aj ťažké športové náčinie. Hrozí, že sa tu vaše dieťa môže zraniť. Deti sú živé, radi objavujú a šantia sa, čomu samozrejme rozumieme. No môžu tak rušiť iných klientov a aj vy sa nemusíte plne sústrediť na svoju hodinku. Žiaľ, naše aktuálne kapacity nedovoľujú zriadenie detského kútika.

Kde sa mám hlásiť pri prvej návšteve?
ZobraziťSkryť

Hláste sa prosím u našej recepčnej Dominiky. Usmerní vás, kde sa môžete zložiť, s kým a kde budete trénovať. Ideálne prosím príďte 5-10 minút pred rezervovaným časom.

Čo si musím so sebou priniesť?
ZobraziťSkryť

Vlastné športové oblečenie, vhodnú obuv a odhodlanie. Naopak nemusíte si nosiť uterák, vlastnú vodu, hygienické potreby ani proteínový nápoj. O to všetko sa postaráme my. Zároveň si u nás môžete dať ako pozornosť kávičku alebo čaj.

Čo si musím priniesť na fyzioterapiu?
ZobraziťSkryť

Pohodlné športové oblečenie a lekársku správu.

Ako dlho trvá cvičenie, terapia, fyzioterapia?
ZobraziťSkryť

Záleží na tom, akú službu ste si zvolili. Väčšinou však rátajte s hodinkou.

Sú k dispozícii šatne a sprchy?
ZobraziťSkryť

Áno. Uteráky sú k dispozícii na recepcii a v šatni nájdete hygienické potreby a fén.

Kedy mám prísť?
ZobraziťSkryť

Ideálne je prísť 5- 10 minút pred rezervovaným časom.

Čo všetko zahŕňa cena tréningu?
ZobraziťSkryť

„Full service“, čo v našom ponímaní znamená: vstup, plnú pozornosť trénera, proteínový nápoj, kávu alebo čaj, uterák, sprchu.

Čo o mne potrebuje tréner/ fyzioterapeut vedieť?
ZobraziťSkryť

Všetko, čo nám povie vstupná diagnostika, prípadne lekárska správa. A samozrejme, aké sú vaše ciele, čo vás ohľadom vášho tela trápi, čo vás bolí.

Dá sa platiť kartou?
ZobraziťSkryť

Áno.

Akceptujete multisport alebo benefitplus kartu?
ZobraziťSkryť

Aktuálne akceptujeme Benefit plus.

Multisport neakceptujeme.

Je predplatený balík prenosný?
ZobraziťSkryť

V prípade ak už nemáte záujem v tréningoch alebo terapii pokračovať, môžete váš zostávajúci kredit domínať iná osoba. Kredit je jednorázovo prenosný na inú osobu, nemôže ho ale čerpať viac ľudí naraz.

Môžu jeden balík využívať viacerí?
ZobraziťSkryť

Nie, z balíka môže čerpať kredit iba jedna osoba. Je ale jednorázovo prenosný na inú osobu.

Na čo slúži online klientská zóna / mobilná aplikácia?
ZobraziťSkryť

Prostredníctvom online účtu si môžete rezervovať termín na rôzne služby a procedúry, pozrieť si dostupnosť vášho trénera/ fyzioterapeuta, pripadne aktuálny termín zrušiť (najneskôr však 24 hodín predplatným termínom).

Ako získam prihlasovacie údaje do klientskej zóny?
ZobraziťSkryť

Prihlasovacie údaje vám pri prvej návšteve vygenerujeme na recepcii.

Kde sa môžem prihlásiť online?
ZobraziťSkryť

Prostredníctvom prehliadača tu, alebo prostredníctvom našej mobilnej aplikácie SportWell.

Kde si stiahnem mobilnú aplikáciu?
ZobraziťSkryť

Stiahnuť si ju môžete v GooglePlay alebo v AppStore. Stačí zadať do vyhľadávania SportWell.

Neviem online/v aplikácii zrušiť tréning.
ZobraziťSkryť

Prostredníctvom online konta a aplikácie je možné rezervovať alebo meniť termín najneskôr 24 hodín pred stanoveným časom. V prípade ak potrebujete pomôcť neváhajte nás kontaktovať +421 910 633 377.

Urobíme maximum pre Vaše zdravie!

Naši partneri